Waar op de harde schijf staan meestal de contactpersonen opgeslagen en hoe heet het bestand?

Ik heb al meer vragen gesteld, want ik heb dus een probleem met een computer, ECHTER op de computer die nog WEL werkt probeer ik uit te zoeken waar de contactpersonen van mail dan zouden moeten staan opgeslagen (ik heb er nu 20 geimporteerd uit een oude excel file)

In windows live mail werkt het goed maar waar STAAT die info nou daadwerkelijk.

Dus: als je in windows mail contactpersonen hebt, waar staan die bewaard, op de c-schijf of toch elders?

12 jaar geleden
5.1K

Antwoorden (2)

Bij mij op de E-schijf onder Mijn Documenten/contactpersonen

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kan het vinden door onder Start bij zoekopdrachten contactpersonen in te vullen.
fremar
12 jaar geleden
C:\Gebruikers\Jouwnaam\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Contacts\{bladiebla}\DBStore
bamibal