Hoe krijg ik het beeld van mijn tv op mijn laptop?

Ik weet dat ik via een HDMI kabel het beeld van mijn laptop naar mijn tv kan krijgen.
Maar kan het ook andersom dat ik mijn tv beeld op mijn laptop krijg ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Antwoorden (2)

als het goed is moet dat ook met de hdmi kabel lukken als je windows 7 hebt of een andere dan moet je opzoek gaan naar het programma windows media center. als het goed is dan is het programma al geïnstalleerd.
ik hoop dat je hier wat mee kunt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf een kabel gekocht. Hij doet het prima, maar je moet hem in de tv stoppen en het moet volgens mij wel een vrij nieuwe tv zijn