Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom hebben de mappen en documenten in "Bibliotheken" een andere indeling, als de bibliotheek in Word of Excel bij het opslaan van het document?

In Bibliotheken heb ik een indeling gemaakt voor mijn mappen.

Als ik een document wil bewerken, open ik dit via het tweede icoontje links-onder. Via "documenten" kom ik bij mijn mappen en dan bij het betreffende document.

Als ik het bewerkte document vervolgens wil opslaan klik ik het icoontje links boven aan. Dan b.v. "opslaan als Word document".

Vervolgens verschijnt de bibliotheek. Maar deze heeft een andere indeling dan de oorspronkelijke bibliotheek bij het openen van het document.
Niet alle mappen en documenten staan er in. Ik mis mappen en documenten. Hoe kan dat?

12 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je 'opslaan als' gebruikt zie je alleen de documenten die je met het betreffende programma kunt gebruiken. In Excel zie je dus alleen Excel documenten. Zo kun je een bestaand document overschrijven door het aan te klikken. Het heeft geen zin om een Excel bestand door een Word bestand te vervangen. Dat je mappen mist is vreemd, maar mogelijk hebben ze de eigenschap 'verborgen'. Het is lastig om dat op afstand te beoordelen.
(Lees meer...)
paulus811
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding