Hoe zet ik een bestand gemaakt in movie maker over naar MP3 ?

Ik heb 2 nummers aan/in elkaar geplakt. Nu wil ik deze opslaan en op een CD zetten. hoe maak ik het bestand type zo dat dit ook werkelijk lukt. HELP!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Heb je er geen videobeelden bij? Dus alleen muziekfragmenten? Als je in dat geval kiest voor Bestand > Filmbestand opslaan, dan zul je merken dat de muziek automatisch als audiobestand wordt opgeslagen. Alleen is het bestandstype niet MP3, maar WMA (Windows Media Audio). Je kunt dat afspelen met b.v. Windows Media Player of VLC Media Player.

Omzetten naar een MP3-bestand kan ook! Eerst even het gratis Format Factory op je pc zetten:
http://www.computeridee.nl/format-factory
Dan klikken op het tabblad Audio > Omzetten naar MP3, en in het scherm dat nu verschijnt klik je op Bestand toevoegen. Hier voer je het bestand in dat je wilt omzetten naar MP3. Met de knop Bladeren onderin bepaal je in welke map het MP3-bestand moet komen. Klaar? Dan klik je op OK en vervolgens op de knop Starten.

Heb je wél beelden bij de muziek staan en heb je het opgeslagen als filmbestand? Ook dan kun je (op precies dezelfde manier) er een MP3-bestand van maken.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er is een programma dat heet iets met factory dan kan je dingen in een ander bestand overzetten, sorry ik weet niet precies de naam