Hoe kan ik een mpg filmpjes omzetten in avi filmpjes?

Omdat onze externe harde schijf met mediaspeler geen mpg filmpjes leest en wel avi filmpjes. Zou ik de mpg filmpjes graag om willen zetten naar avi. Kan dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (4)

Any Video Converter kan dat.

Toegevoegd na 2 minuten:
Een bijzonder makkelijk te gebruiken programma, al is het wel Engels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zeer veel videoconverters gebruikt en over allemaal behalve 1 ben ik ontevreden.

Xilisoft Video Converter Ultimate.

Zeer makkelijk in gebruik en doet zijn werk goed! Kan zelfs bluray (x264) converteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan, zelfs gratis zie link >>http://downloads.phpnuke.org/nl/download-item-view-x-n-m-l-b.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik persoonlijk zou het programma AVS video converter gebruiken, dit is een zeer simpel programma maar je kan allerlei bestanden omzetten naar allerlei andere bestanden. Hier is de (virusvrije) link om het te downloaden: