Kan ik mijn foto's vanaf mijn computer (die gewoon in mappen staan) naar mij IPad synchroniseren? of moeten mijn foro's eerst naar ITunes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat moet altijd via iTunes. Niet alleen foto's maar ook muziek en video's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige typen foto's kunnen niet direct gelezen worden op de iPad. In veel gevallen moet iTunes dan ook eerst converteren naar een gepaster bestandstype. Mocht uw camera toch in de juiste bestandstype opslaan, dan kan iPhoto het wel aan, (Is maar heel zelden het geval helaas)