Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

İk word geiriteerd op facebook, wat kan ik er aan doen?

İk ben vandaag toegevoegd door een persoon op facebook en heb de vriendschapsverzoek geaccepteerd. Later zag ik op haar prikbord dat ze heel weinig vrienden heeft en dat ook iedereen op haar prikbord heeft geschreven van: " wie ben jij ".
Naar een tijdje heeft ze aan mij geschreven via de chat en ik vroeg eerst gelijk wie ze was maar daar gaf ze geen antwoord op. Na een tijdje begon ze heel slecht over mij en over mijn familie te praten, ook begon ze mij te bedreigen! Maar een ding is zeker ik ken haar niet, en waarchijnlijk kent niemand haar uit de vriendenlijst. İk word hier geiriteerd van en word ook heel erg boos. Wat kan ik hier aan doen? En of tenminste is hier wat aan te doen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
982
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als vriend verwijderen?
capthavoc
12 jaar geleden
gewoon dumpen aan zo iemand heb je geen boodschap
verwijderen en blokkeren
eventueel melden bij facebook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom heb je haar geaccepteerd als je dr nieteens kent? ..
En gewoon verwijderen ja :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Blokkeeer haar en verwijder haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simpel en doeltreffend, wat anders... +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Inderdaad,de beste oplossing want je bent er dan gelijk vanaf.
Op haar profiel kun je haar aangeven voor spammen als het dan ook niet lukt kun je als je helemaal naar beneden scrolt met Facebook klantenservice haar nog maals aangeven. maar ik zou me er niet veel van aantrekken de moeite niet waard delete haar gewoon. Bij sprake van dreiging kun je zelfs naar de politie bureau
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ten eerste: NOOIT mensen toevoegen/accepteren die je niet kent!!!! Dan krijg je dit soort dingen niet (of is de kans in ieder geval een stuk kleiner en weet je wie het zegt)

Maar gewoon als contactpersoon verwijderen, is niet zo moeilijk en heb je er geen last meer van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je eigen account voor een tijdje bevriezen 1/2 dagen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is 't nut daarvan? Dan spreekt die persoon je na 1/2 dagen toch gewoon weer aan?
Dit is duidelijk een nep account. Deze persoon kent je wel maar doet zich voor als iemand anders. Vandaar zo weinig vrienden.

Gewoon een laf iemand. Blokkeer en engeer hem of haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding