Mijn nieuwe tomtec tablet werkt maar 10 minuten op de accu. Is dat normaal?

is helemaal vol geladen op het stroomnetwerk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Terug naar de winkel, want dat klopt volgens mij niet.
Ritsuka
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee. Als hij helemaal volgeladen is en je kan er maar 10 minuten mee werken, dan zou het niet veel zin hebben? Waarschijnlijk een zwakke accu. Als hij nieuw is, terug naar de winkel, en anders de accu (laten) vervangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je na aakoop der onmiddelijk mee gewerkt ? nooit doen maar eerst geduldig voledig opladen ! anders is het fout van baterij zelf