Ik heb mijn laptop per ongeluk van een kleine hoogte laten vallen. En nu?

Er zit nu een streep in de rechterhoek van mijn beeldscherm en rechts van die streep doet het niet meer. Het was een best dure laptop (600 euro) Is het dan niet raar als ik hem maar van een kleine hoogte heb laten vallen meteen een klein deel van mijn beeldscherm kapot is? Mijn vriendin had hem van haar hoogslaper laten vallen en die is niet eens kapot, terwijl mijn laptop wel wat duurder was.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is pech, maar dit is inderdaad een defect beeldscherm.
Als het een tamelijk nieuw type betreft dan kan het aan te bevelen zijn om hem te laten repareren, goedkoop zal het niet zijn.
Een heel klein kansje maak je als je nog garantie hebt en er geen schade aan de buitenkant van het scherm te zien is, je kan dan zeggen dat het "vanzelf" kwam en misschien wil men het scherm dan onder garantie repareren.
Soms is de zwaarste mishandeling nog geen probleem, een andere keer is een klein tikje voldoende.
Vergelijk het met het laten vallen van een glas op de vloer: het kan heel blijven, maar het kan ook kapot vallen.
Wees blij dat in ieder geval de computer nog werkt, je kan een extern beeldscherm aansluiten en gewoon doorwerken.
Ook heb je nog de mogelijkheid om al je bestanden en programma's over te zetten op een nieuwe computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Via verzekering proberen, iemand anders had hem toch laten vallen :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vriendin heeft een simpel laptopje jij heb een duurderre laptop geen zin om goed te typen en moeilijkere laptopdus dje gaat sneller kapot