wit scherm bij mobiele uitzending gemist?

Ik heb android en als ik naar uitzending gemist ga op mijn mobiel en een uitzending wil bekijken dan krijg ik alleen een wit scherm. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik de uutzending kan bekijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dan ondersteund je mobiel waarschijnlijk niet die bepaalde versie van flash/shockwave. Als je toch uitzending gemist wilt kijken kan je de uitzendinggemist app voor android nog proberen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt maar die app bestaat niet meer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eehm... Misschien dan proberen shockwave of flash player te updaten misschien? ik heb biet zo erg veel verstand van android verder sorry