Ik heb een windows XP computer. Kan ik programmas blokken voor anderen gebruikers? Ik ben zelf administrator.

Ik heb 2 accaunt op mijn computer. Een administrator accaunt en een normale. Nu wil ik vanaf het administrator accaunt programmas blokken op het normale accaunt. Hoe doe ik dit? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb zelf geen Windows XP, dus ik kan dit niet in het Nederlands uitleggen. Maar voor zoiets kun je het beste Group Policy Editor gebruiken. Je start het op met het commando "gpedit.msc". Kijk even rond in het programma, dan zie je vanzelf erbij staan wat je wilt.