Wat is een goede laptop voor mij?(zie uitleg)

Ik wil graag een laptop kopen, maar ik weet echt niet wat goed en wat niet goed is. Ik wil de laptop gebruiken voor school, maar ook een spel op kunnen spelen (league of legands). Ik haat het als laptops langzaam zijn en vastlopen. Ik weet ook niet hoeveel ik eraan kwijt ben, of waar het voordelig is. Ik zoek wel een laptop met een num pad. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (6)

Tja ia altijd lastig om voor een ander een laptop uit te kiezen, maar dit is een goede laptop als je niet al te zware games erop wil spelen anders ben je snel veel duurder uit.
Bij deze laptop krijg je ook 2 jaar garantie aan huis;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Asus (type K....) voldoet aan jouw eisen en kost rond de 500 - 600 euro. Supersnel en heel mooi beeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan heb ik er een die nog beter is :) heb hem namelijk zelf ook : HP Pavilion dv7.
mooie ruime laptop, zeer mooi beeld, ook heel snel, werkt erg lekker, zit numpad in het toetsenbord, games kunnen erop gespeeld worden ( speel er zelf COD, minecraft en de sims 3 op ), en het voldoet aan de kosten. hij zal nu wel rond de 400 kosten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor wat jij wilt doen is elke laptop in de winkel wel geschikt, gezien je redelijk lage eisen stelt. wil je een numpad, dan moet je wel gaan kijken naar 15.6 inch of 17 inch, gezien je bij kleinere maten (bijna) geen numpads vind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het assortiment is heel ruim. Merken die ik (uit jarenlange ervaring met computers/laptops) in ieder geval zou vermijden zijn Medion en HP. Daar heb ik alleen nog maar problemen mee gezien. Dell laptops houden het over het algemeen heel lang uit, ook al zijn ze niet de goedkoopste keuze. Voor de rest doe je er verstandig aan het in verschillende winkels na te vragen, dan kun je de producten ook meteen bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zoekt best naar een laptop met een I3 of een I5 processor, je kan best eens kijken bij Dell (dit vind ik persoonlijk een zeer goed merk). Heb je liever 17" of 15"? het verschil is dus dat de 17 inch groter en dus misschien wel handiger in gebruik is (grotere toetsen). Het nadeel is dan weer dat ze groter en zwaarder is (wanneer je echt mobiel wil zijn is dus 15 beter). Je kan zelf je processor kiezen, I3 is voor u goed genoeg denk ik. I5 is een stuk beter, en werkt misschien iets prettiger. het intern geheugen moet minimaal 3gb zijn.

Over de prijs durf ik me niet uitspreken, enkele goede internetwinkels waar ik zelf ook koop zijn:

www.azerty.nl
www.4launch.nl
www.dell.com

succes!

aza