Ik kan op mijn Hyves-pagina al 2 dagen niks aanklikken of de cursor laten knipperen als ik iets wil tikken. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

De pagina opent dus wel maar daarna kan ik niets doen. Gewoon uitloggen lukt wel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schrijf HQ aan,misschien is er iets mis met jouw pagina.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry dat ik het zeg maar ik ben bly dat ik bly dat ik dit lees want ik heb dit ook. De ene lukt het
Wel en de
Andere keer lukt het niet

Het beste antwoord

Bij zwaardere sites als Hyves en Facebook wil Internet Explorer nog wel een vasthangen. Dan ga ik er tenminste van uit dat je Internet Explorer gebruikt. In principe zou dit verholpen moeten zijn als je Internet Explorer updatet, of overweeg een beter browser te gebruiken zoals Chrome, Firefox of Opera.