Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik krijg onafgebroken op mijn beeldscherm een contrast schermpje,als ik t wegdruk komt het meteen weer terug.hoe krijg ik het blijvend verwijderd?

ik druk het weg door op de knop onderaan de computer menu in te drukken?
!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iets meer uitleg graag, zoals wat er staat. Ligt het echt aan je beeldscherm of aan je computer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is en schermpje van +/- 10 cm breed. met de kleuren tuquoise en donkerblauw. staat bovenaan: contrast
je ziet een zwarte balk met links - en rechts + en er staat 100 onder
dan staat links onderaan nog exit en rechts onderaan browse. ik klik dan op de pc rand onderaan op menu, dan is het 2 tellen weg en dan komt het toch weer terug.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is in ieder geval een hardware probleem en het kan aan je video kaart liggen.

Ik geloof zelf dat dit aan het knopje ligt op de monitor. Probeer deze eens schoon te maken en een paar keer achter elkaar hard in te drukken.

Als het bovenste niet heeft geholpen, neem dan contact op met de fabrikant van de monitor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding