Wij krijgen 2 keer de zelfde mail binnen hoe kan dat?

Het is zo als we een mail binnen krijgen krijgen we gelijk dezelfde mail nog een keer.
Wij gebruiken het progamma incredimail misschien ligt het aan de instellingen van het progamma maar ik kan het niet vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja

Antwoorden (5)

Dit kan (volgens mij ) 3 oorzaken hebben . Ik begin met de minst ernstige.

1- Probleem ligt bij Uw provider
2- Het is een alias probleem
3- U heeft een virus op de computer.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is nog een andere reden,soms sturen de bedrijven per abuis 2 maal de mail.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Incredimail zorgde bij mij ook voor heel veel problemen en ik heb iemand anders ook gehoord dat dit programma bij haar ook veel problemen gaf. Dat waren weliswaar andere problemen maar je zou eens kunnen proberen hoe e.e. werkt als je Incredimail hebt verwerkt.
Overigens, als je Incredimail hebt, krijg je e-mails 1x op je gewone mailadres en 1x in je inbox bij Incredimail. Maar ik denk dat je dit niet bedoelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De oplossing staat waarschijnlijk hier (Interne files waarin emails staan moeten opgeschoond) :

http://help.incredimail.com/incredimail/help_center/help_article.aspx?article_id=197&lang_id=9&referrer_id=5
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je hebt gewoon twee keer hetzelfde account toegevoegd aan outlook ;)