oepssss.... ben mn wachtwoord kwijt op mini laptop hoe moet ik het repareren??

mijn nichtje is haar wachtwoord kwijt
en kan geen nieuw wachtwoord in stellen
en ook niet meer in loggen
ze hebben heb mijn wachtwoord vergeten al gebeld
wat nu ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Op welk besturingsysteem heb je dit probleem?

WIN xp Win 7 Win Vista Linux Apple MAC OSX ????

1 ding installeer de laptop op nieuw, als je dat te lastig vind ga naar een ict speciaal zaak. En anders als je goed bent met computers koop dan ERD commander. Dat is een tool om je wachtwoord te veranderen. Meer kan ik je niet zeggen.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als je xp hebt .. start je pc op met f8 daar krijg je een keuze menu .. start op in veilige modus .. vaak kun je als admin naar binnen en wachtwoorden aanpassen

Toegevoegd na 1 minuut:
werk je onder vista of win7 daar zijn opstart schijfjes voor .. zoek op google.