Is gebruik navigatie schadelijk voor de iPhone?

Onlangs uitgeprobeerd: na een ritje van half uur was de iPhone hartstikke warm! Ik vraag me af of dat geen kwaad kan, vooral bij langdurig gebruik!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee op zich kan dat geen kwaad, de telefoon heeft een bescherming tegen TE warm worden.

Het nadeel van alle extra;s op telefoons is dat het veel energie vreet en de baterij is nog steeds klein. (en ook snel leeg dan) Dus door het vreten van de energie wordt hij warm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee hoor je auto wordt toch ook warm?? Het wordt pas een probleempje als je een melding krijgt : iphone overheated ( dan kan je ook niks meer doen) en zelfs dan is er eigenlijk niks aan de hand gewoon uiyzetten en af laten koelen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, je moet wel voorkomen dat er direct zonlicht op schijnt, want dan kan hij zijn warmte niet meer kwijt en dan word ie te heet!