Is er in de appstore iets voor een code? Zie omschrijving.

Mijn broertje probeerdt alsmaar mijn code voor mij ipod. Ik moet telkens 1,5,10 minuten wachten ( ik word er gek van ) weet mischien iemand wat om inplaats van code in te voeren nu je vinger er oo doen ofzo of je moet wat zeggen en dan gaat het enz.

Wie helpt mij

Dan ben ik er vanaf alsmaar wachten

Alvast bedankt xxx

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat probleem heb ik ook. TIP: probeer het niet langer probeer goed na te denken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mischien weet je dit al maar je kan ook een woord als wachtwoord dan is het in 1 keer geen 4 cijfer maar iets van 40 of meer tekens dat doe je door naar instellingen te gaan en dan algemeen dacht ik en dan code maar ik weet het niet precies dat moet je zelf f kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hou je ipod gewoon bij je of verstop hem op de kamer van je broertje want daar aat ie toch nooit zoeken

Antwoorden (3)

Gewoon code uitzetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je ipod gejailbreakt hebt kun je uit cydia andoidlockxt downloaden en die gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de AppStore is finger security. Die heb ik er ook eens opgehad maar gebruik hem eigenlijk niet meer. Daarom weet ik niet previes meer hoe die werkt maar het was zoiets dat hij om je vingerafdruk vraagt. En bij iedereen zal ie het niet toelaten
Maar jij weet dan bepaalde drukkingen op
Je scherm waarmee je hem kan openen. Maardat moet je natuurlijk niet vertellen. Je doet gewoon of het om jouw vinger gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb jij dan gewoon een code?
Ik wil inplaats van code op je beginscherm zo ding voor je vinger
Ik snap u uitleg niet echt
Was dat wel voor die code
Kheb hem net gedownload op ipod maar dat is wat anders
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem opnieuw gedownload maar het was iets anders dan ik dacht. Het is geen telefoo beveiliging maar je kan het iemand wel doen geloven. Hij vraagt of je je vinger eroplegt. Dat doe je dan en dan zegt ie this fingerprint Does not match( deze vingerafdruk komt niet overeen. Als je een vinger ongemerkt in de rechter Boven hoek doet en je wijsvinger in dat vakje in het midden dan gaat je telefoon als het ware op slot. Iemand anders die het probeert, en het alarm gaat af. Je kunt het weer ontgrendelen door stiekem een vinger in de linker Bovenhoek te doen en dan je vinger erop te leggen. Het jammere eraan is dat als je op de homebutton onderaan drukt je gewoon toegang hebt tot je apps. Dus hij is niet echt op slot. Dat lijkt alleen maar zo.