hoe kan het dat mijn geluid niet meer synchroon loopt met een filmpje?

eerst als ik een filmpje keek liep het geluid gewoon gelijk met het filmpje maar nu is opeens bij elk filmpje het geluid eerder. Hoe kan dit? en wat kan ik eraan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

je verbinding is niet goed, misschien moet je het even na laten kijken. Waarschijnlijk is je verbinden met het liedje niet goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het filmpje of geluid gaat te snel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk iets mis gegaan met overdracht. (download, omzetten, kopiëren of zoiets).
't kan ook zijn dat het een oud filmpje is.