Mijn sims weigerd alles te doen!

Ik heb The Sims deluxe edition(sims 1 dus)ik heb een vrouw en een man. Die hebben een kindje.
Het kindje moest huilen dus ik liet de vrouw naar het kindje te gaan, maar ze weigerdee het.
Ook als ik op de man klik om bijv. te dansen of zoenen, dan weigerd ze dat ook, zelfs als ik vraag om te gaan lopen weigerd ze dat ook nog eens!
Kvind het niet leuk...........:(

HELP ME PLZ.!!

Toegevoegd na 2 minuten:
PS: Als ik met de vrouw op de man klik, staat er op de man; 'geen beschrikbare acties' .....heelvreemd!!

Toegevoegd na 4 minuten:
Nog iets: ALS DIT ZO DOOR GAAT(DAT ZE NIKS DOET) GAAT ZE DOOD! ;'(

Weet jij het antwoord?

/2500

Zijn hun behoefte balkjes wel groen? Als ze rood staan kunnen De Sims depressief zijn en acties weigeren.

Probeer eens in koop modus wat meubels in de buurt te verplaatsen, mogelijk staat er wat in de weg. Toegevoegd na 9 minuten: Wat je ook kunt doen is ctrl+shift+c doen. Nu verschijnt er linksbovenin een balkje waar je kunt typen. Typ daar het volgende, gevolgd door enter: move_objects on Nu kun je in koop modus dingen oppakken en verplaatsen die normaal niet kunnen (wees hier wel voorzichtig mee, als je iets verkeerds weggooit doet je huis het niet meer goed). Ga naar koopmodus en pak de sim op die niks wil doen. Druk op delete, alsof je die wilt verkopen. Ga terug naar leefmodus, je sim is nu weg, maar als je op het portret klikt, komt de vrouw weer terug. Alle balkjes zijn weer groen en als het goed is kan ze nu alles weer. Daarna weer ctrl+shift+c en typ: move_objects off

Het kan dat er oets in dde weg staat,of het balkje van plezier staat op rood; dan zijn ze chagarijnig, als dat ook niet het geval is druk je controle+ shift+cen typ je in het balkje help.

Als het goed is staat er ook bij opties: eigen wil : aan/uit. Die uitzetten wil ook nog wel eens werken, vergeet het daarna alleen niet weer aan te zetten want dan doen ze niks meer uit zichzelf, dan moet je ze altijd naar bed sturen en alles.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100