Photoshopprogramma??

Ik ben opzoek naar een Photoshopprogramma voor op de computer. Zodat je gezichten mooi egaal kunt laten lijken. (en misschien 'vetrolletjes' wegwerken?)

Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Kan met Photoshop, kijk maar: http://www.youtube.com/watch?v=8dJujKM635s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wist je nou niet dat photoshop een programma was of wil je juist geen photoshop?

Het beste antwoord

http://www.gimp.org/windows/

ten eerste, het is gratis en kan alles wat photoshop kan.. egaal lijken gebruik je de blur tool, vetrolletjes is wat moeilijker maar dat ligt grotendeels aan de artiest achter de muis. ik gebruik het al tijden prive, maar ook professioneel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dit kan net picasa van google.

Toegevoegd na 14 seconden:
*met
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Photoshop is erg goed hiervoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
veel te lastig
adobe photoshop is erg profesioneel en zeker niet voor onervaren mensen. Je hebt er echt een cursus voor nodig maar er zijn sinpelere programmas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer Gimp.
Gratis downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Adobe Photoshop, maar je moet er wel ervaring mee hebben

zie de tutorial.

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik Picasa (google), je zou ook Picnik kunnen gebruiken, hiervoor hoef je niks te downloaden, en heeft ook redelijk wat extraatjes.