Ik heb een probleem met mijn laptop merk:acer type:aspire 3000als de accu er in zit dan doet de cursor het niet meer,is de accu Stuk?

Wil ook geen tekens meer schrijven,voor ik een nieuwe accu aanschaf wil ik weten of het wel aan de accu ligt,want die is nogal prijzig.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het heeft niets met de acuu te maken.Als die het niet doet gaat de computer helemaal niet aan.Als de cursor het niet doet zal je touchpad het niet doen.Of eens kijken bij apparaat beheer wat er mee is.Nogmaals de accu heeft er niet mee te maken.Probeer eens een losse muis aan te sluiten op je laptop.Dan kom je al sneller op het goede spoor