hoe instraleer je de installer van cydia

Toegevoegd na 40 seconden:
want ik las op internet dat ik installer van cydia moest verwijderen maar hoe kan ik het terug krijgen

Toegevoegd na 9 minuten:
maar ik dus wel cydia er nog op staan aleen de installer van cydia niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Cydia is een app waarvan je illegale praktijken mee kunt doen, dus Apple biedt dit niet aan. Je kunt greenpoison downloaden en dan je iDevice laten jailbreaken. Volg gewoon de instructies nauwkeurig en je hebt Cydia weer terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier op deze site kun je kijken hoe je installous kunt installeren op je iPhone
Installous 4.4.1 www.cydia.hackulo.us.