wie weet een goede game muis het liefst draadloos

ik heb nu een flut ding

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goede game mouse of keyboard is per definitie bedraad. Ga maar aan je guild/team/clan uitleggen dat je batterijen aan het verwisselen bent en dat je daarom zit te n00ben. :P
Kimath
12 jaar geleden
Wilde ik ook zeggen, draadloos en goed voor gamen gaat niet samen.

Antwoorden (3)

Ga naar een goeie elektronica winkel en daar hebben ze vast wel iets!!!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met zulke antwoorden heb je ook geen GV meer nodig.
Kimath
12 jaar geleden
Ok!!!!!!!
Razr mamba
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Logitech mx 518. Heb hem nu al jaren met plezier. Ik weet dat mensen hem zelfs opnieuw kopen als hij ooit kapot mocht gaan. Verder heb je ook nog de Logitech G5. Verder is razer altijd een goed merk geweest voor gaming.

Gamen doe je altijd met een draad want dat is het meest betrouwbaar.