Waarom doet youtube het niet bij mij als ik een filmpje wil kijken?

Als ik een filmpje aanklik dan zie je direct zwart beeld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

U geeft iets te weinig info,dus blijft er weinig anders over dan het eens te proberen met Microsoft Silverlight 4. Ongeveer 3 weken geleden is de nieuwste versie uit gekomen en die is op de volgende pagina te vinden ( vlak boven het woord "MORE" links onderin deze pagina)

http://www.microsoft.com/silverlight/

Nadat U dit heeft geïnstalleerd,is het mogelijk om te kiezen tussen normaal afspelen óf met de afspeler "Silverlight". Aan U de keus !

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

bij mij is het hetzelfde zal wel een storing zijn bij you tube
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien eens proberen je flash player opnieuw te installeren... misschien zit daar een foutje in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij heb ik geen Adobe Flash Player...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoewel me dat sterk lijkt, aangezien flash veel wordt gebruikt op internet, zou ik het je aanraden om te installeren. Werkt andere flash content wel? Je kunt hier je flash testen http://www.chemgapedia.de/vsengine/info/en/help/requirements/flash.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Youtube heeft flash nodig on te werken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O ja.. Als ik zoek bij me bestanden staat er: geen zoekresultaten. Dus ja... Maar toch bedankt. ;)