Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand me vertelen wat dat hele gedoe met icloud IOS5 en al dat soort dingen zijn zag het vandaag op apple.com maar ik begrijp er nog nix van

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
550

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

iCloud is een service van apple (voorheen mobileme) waar je online je data (5GB) op kan slaan. en deze vervolgens synced met al je andere apple devices
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iCloud is een service van apple die al jou adressen, email, foto's, muziek, document opslaat in de 'cloud' (een server) en al deze bovenstaande dingen syncroniseerd met je andere apple apparaten zonder ze ook maar aan je computer te hangen met zo'n draadje.
iOS 5 is een nieuwe versie besturingssysteem die allemaal nieuwe functies heeft (200). hieronder vallen bijvoorbeeld. Notification centre (betere notificaties), extra Twitter mogelijkheden (foto's en video), nieuwe camera mogelijkheden, iMessage (een gratis sms-service tussen iPhone's, iPad's en iPod touch's.
Er is nog veel en veel meer, maar dat zou je op de site van Apple moeten bekijken. OF je download in iTunes de keynote bij de podcast van apple. Hier wordt alles uitgelegd en gepresenteerd.
iOS 5 komt ergens in de herfst uit.

Ik hoop je zo geholpen te hebben!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding