Hoe kan ik de beveiliging van Sudden Attack eraf halen?

Ik heb Sudden Attack gedownload op mijn Pc. Alleen mijn vader is de administrator van de Pc. We moesten dus een aantal keer zijn wachtwoord invullen en toen was hij gedownload. Maar telkens als ik Sudden Attack nu op start krijg ik een scherm met vul je wachtwoord in.

Toegevoegd na 45 minuten:
Ik heb een Windows Professional 7

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Allereerst ga ik je bij deze vertellen dat "Sudden Attack" een Trojan Virus Programma is die al je wachtwoorden steelt. Wat jij dus in werkelijkheid nu hebt gedaan is het weggeven van jullie IP-Adres, een deur open gezet voor kwaadwillenden en al je wachtwoorden en inloggegevens erbij kado gegeven. Dit soort software is veel te vinden op internet, het is een soort PHISHING, omdat ze daarbij ook vragen om je gegevens. De meeste trojans zetten alleen een deur open. Sudden Attack Is 100% een kwaadwillend programma.

Hoe kan je hem verwijderen?
Zorg dat je al je internetverbindingen sluit, verwijder alle software, inclusief registertraces, temp directories en sporen die verder verwijzen of het weer gewoon terug installeren.
(zoek de bestanden op de datum met optie zoeken in je startmenu en zoek de juiste eruit. Als je de tijd nog ongeveer weet van de installatie kan ook helpen)
Start de pc opnieuw op, druk op F8 na je bootscherm, kies SAFE MODE om op te starten met netwerkverbinding. Log in als ADMINISTRATOR, Maak weer verbinding met internet en ga onmiddellijk het internet op om vervolgens een GRATIS ONLINE VIRUS SCAN te doen. Dit omdat je virusscanner ook waarschijnlijk geherprogrammeerd is om deze trojan te negeren.

http://housecall.trendmicro.com/

Dit is een hele goede. Na dit al kan je weer veilig je pc op.

Het internet is een mooie winkel vol met lekkers, bij twijfel google de naam van het programma met het woord VIRUS erachteraan geschreven.