Hoe installeer ik een nieuwe driver zodat mijn HDMI kabel weer werkt?

Daarbij weet ik niet welke videokaart ik heb.. Hoe kom ik daar achter?

(ik heb een tijdje geleden programma's verwijdert ) per ongeluk ook een driver voor mijn hdmi! Kan iemand mij hier uitleg over geven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (3)

Via drivermax vindt je alle juiste drivers, gratis te downloaden via het internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het gedownload. Maar hoe kom ik er met dit programma dan achter? Sorry, heel slim ben ik niet computers, vandaar dat ik het ook had verwijderd :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Controleert je hardware en vindt de juiste drivers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Nvidia GT(X/S) of Ati Radeon in de lijst ziet staan heb je bingo Intel maakt ook videokaarten maar ook een hoop andere dingen in je kast zijn waarschijnlijk van intel. Als je het echt niet weet maak een foto van drivermax met de printscreen knop en post de foto hier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat ik het gevonden heb. Maar welke driver moet ik dan installeren om weer mijn HDMI te kunnen gebruiken? Er staan heel veel rode kruizen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
printscreen als drivermax in beeld is en ctrl-v in paint, opslaan en bij je vraag zetten. dan kunnen we weer wat zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, dat heb ik gedaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok mijn fout draai eerst: "Start the drivermax agent" en maak van dat resultaat een printscreen. Een screenshot van het welkomstscherm is niet echt helpvol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gedaan! Zo goed? :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, helemaal gut!! Heb een antwoord aangemaakt!
En kabel heeft geen driver nodig, en kabel doet alleen maar signaal van A naar B geleiden.
installeer de drivers van je videokaart opnieuw, dan werkt de rest ook weer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar

http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk

En klik op Geforce 400 series (leidt toch allemaal naar hetzelfde driverpack)

Kies je OS (let goed op 32/64 bit)

en download de driver

Toegevoegd na 43 seconden:
Je kan ook eerst even option 2 proberen en hem automatisch laten zoeken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Wacht heb je een laptop dan 400 M series
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik heb een laptop. Heb nu gekozen voor GeForce 400M Series (notebook) Ik zie alleen OS niet staan.. (op 32/64 bit heb ik gelet)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OS= Operating System Windows 7 32bit is een optie
maar Vista 64bit ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb windows vista 32 bit ook goed?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
prima als je dat maar als optie geeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is bezig met downloaden! Hartstikke bedankt!! Ik hoop dat hij het gaat doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Anders ik wel :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal waarschijnlijk moeten restarten na de install
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
SUPER BEDANKT! Hij doet het weer!