Grand Theft Auto IV Hapert

Goeiemiddag iedereen.

Ik heb "Grand Theft Auto IV" Gister gekocht maar als ik ga spelen blijft het spel om de
paar seconden haperen, Ik heb alles al op low gezet maar hij blijft haperen

Mijn laptop systeem is.

Processor: Intel Core i3
Video kaart: NVIDIA GeForce GT 420M 2GB
RAM geheugen: 4096MB (4 GB)

Alvast bedankt en ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je videokaart zou het moeten trekken, de bron is een filmpje van iemand die hem met aardige settings speelt met dezelfde videokaart als jij hebt. Heb je al een ander spel geprobeerd? Heb je de nieuwste drivers van de site van Nvidia gehaald? Heb je het spel helemaal geupdate?

Toegevoegd na 5 minuten:
2de bron geeft wat tips van mensen die ook last hebben/hadden van stutter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, typenummer/naam is voldoende er staat meestal nog wat cijfertjes en lettertjes achter de processornaam. En het zou handiger zijn als je die reactie onder mijn antwoord post ;)
Ik vermoed de processor. Want volgens mij is het wel een instapmodel processor, de andere specs zijn voldoende mijns inziens. Maar het kan ook zijn dat je teveel processen open hebt staan, maar 4GB RAM en nog dedicated geheugen op de videokaart kan ik me dat niet voorstellen.

Misschien kun je uitgebreidere specificaties van de processor posten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb dit probleem ook gehad terwijl mijn pc aan al je specs voldoet .
oplossing die werkt: de nieuwste patch downloaden!
kan via deze link http://games.softpedia.com/get/Patch/Grand-Theft-Auto-IV-Patch.shtml
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ouch dat is vervelend, kan je voor dat je het spel start de instellingen veranderen? Zoja zet alles op laag of uit en probeer het nog eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ajj, vreemd, bij mij werkte het wel
pc opnieuw opgestart?