Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik geen plaatje bij mijn vraag doen vanaf mijn iPod touch als ik mijn vraag vanaf de mobiele website wil bewerken?

Ik kan niet op de knop 'kies bestand' klikken. Dit kan bij meerdere websites niet! Maar waarom houden ze die knop dan niet gewoon weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
524

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Die site is voor alle mobiele aparaten. Maarrrr omdat de iPhone en iPod veel wordt gebruikt voor browsen is er een app gemaakt van goeievraag. Je kan vanaf daar wel rechtstreeks vanaf je iPod fotos uploaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen ervaring met het bezoeken van GV op de manier,zoals U het wel doet,dus waarom ze dan die optie in de iPhone GV app hebben ingebouwd is mij dan ook een raadsel. Mogelijk verkeert deze app nog in een bêta-fase en zou het in de toekomst wel moeten kunnen. Voorzover ik weet bestaat deze mogelijkheid om m.b.v. een app Gv te bezoeken,ik dacht plusminus 7 a 8 weken ongeveer. Geduld kan dus een schone zaak zijn.

Groet:Zoekertje

PS: U kunt natuurlijk altijd dit nare probleem nog aan het moderatorteam voorleggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding