Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik zoek eigenlijk een oplossing voor men laptop, ik wil graag opnemen met mijn laptop maar dat kan ik niet met deze acer aspire 7715, hoe komt dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
554

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat kan aan twee dingen liggen, ofwel de hardware, de laptop dus. Ofwel aan de software, de programma's. Kijk eens bij 'hardware' (zoeken via start naar hardware) of er een microfoon op je laptop zit. Zo niet, dan moet je die kopen en aansluiten op de rode ingang aan de zijkant van je laptop. Op je computer staat als het goed is ' geluidsrecorder' die zit standaard op Windows. Ook daarnaar kan je zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hey,
ik heb ooit een laptop gehad en daar moest je geen microfoon voor hebben, dat was er in gebouwd, het zou me verbazen dat er nu geen microfoon is ingebouwd, deze laptop is nieuwer dan die vorige :s
Zit er wel in ik heb ook een acer aspire maar die drivers stoppen er soms mee ga naar de acer website en download volgens mij is het zon realtek
Geval
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, dank u.
ik ga eens proberen het op deze manier te doen.
ik hou je op de hoogte.
Groetjes, en hartelijk dank
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En al gedownload ?
Elke laptop kan opnemen en afspelen
Als tenminste je geluidskaart goed geinstalleerd is en meestal beschikken ze over een ingebouwde mic en kleine boxjes
natuurlijk zijn die niet super
je kan altijd een extra mic aansluiten en boxjes

het is wel wat moeilijker om geluiden die je afspeelt op de laptop tegelijkertijd op te nemen
maar externe bronnen zou geen probleem moeten zijn

wat wil je precies opnemen eigenlijk?
(Lees meer...)
capthavoc
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding