Bestaat er een programma dat je de temperaturen krijgt van je hardware?

Ik zou graag tijdens zware bewerkingen de temperaturen zien van onder andere processor ramgeheugen en derden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Met deze (gratis) software kun je dat - en nog veel meer - zien:
escape
13 jaar geleden
Het kan ook met PC Wizard.

Ik heb zelf problemen gehad met speedfan, want sinds ik dat had geïnstalleerd, viel mijn pc uit en raakte hij oververhit..
13 jaar geleden
RealTemp is een heel goed progje daarvoor. Het laat de temperatuur zien in je balk naast de tijd. Het verbruikt super weinig van je werkgeheugen en processorkracht en het programma is nog gratis ook. Zie bron voor de downloadlink.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb aïda32 geïnstalleerd. Hiermee kan ik talloze functies, en ook temperaturen, bekijken.
jc54
13 jaar geleden
Om met dit soort software aan de slag te gaan - onafhankelijk welke software U overweegt- is het zéér belangrijk om éérst goed te controleren/ te checken of de CPU in Uw computer in de lijst voorkomt. Dit om het tegenovergestelde resultaat te bereiken,met alle ( fatale) gevolgen van dien ! Jammer,dat de vorige beantwoorders U daar nog niet op hebben gewezen...want dit mag nooit - en zeker in Uw siuatie niet- over het hoofd worden gezien. Maar dat even terzijde. Op de volgende pagina kunt U hét beste (gratis) programma downloaden ,ná te hebben gecheckt of Uw CPU er mee overweg kan.

http://www.alcpu.com/CoreTemp/

Groet:Zoekertje