Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een soort programmaatje waardoor je met 1 knop je achtergrond veranderd?

Gewoon dat hij naar iets anders veranderd als jij dat wil ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
639

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Webshots.com heeft een programma dat je in staat stelt om je wallpaper automatisch aan te passen. Je kan er ook je eigen foto´s in laden. Met crtl-shift-w kan je zo van achtergrond wisselen,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep, gebruik het al jaren naar volle tevredenheid.

Andere antwoorden (1)

Rechtsklik op een afbeelding en klik op Gebruik als achtergrond voor bureaublad.

Toegevoegd na 19 minuten:
Dat zijn 2 klikken. Je moet toch aangeven welke afbeelding je wilt.

En anders moet je het gaan scripten en een icoontje op je bureaublad plaatsen maar dat zou ik zonde van mijn tijd vinden als je het al met 2 klikken kunt oplossen.

Mocht je het willen scripten probeer dan eens autohotkey. Verdiep je in de mogelijkheden en je kunt maken wat je maar wilt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet wat ik bedoel..
Gewoon met 1 knop snel ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn 2 klikken. Je moet toch aangeven welke afbeelding je wilt. En anders moet je het gaan scripten en een icoontje op je bureaublad plaatsen maar dat zou ik zonde van mijn tijd vinden als je het al met 2 klikken kunt oplossen. Mocht je het willen scripten probeer dan eens autohotkey. Verdiep je in de mogelijkheden en je kunt maken wat je maar wilt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding