Is het mogelijk om tijdens een fullscreen game ook msn berichten door te krijgen?

Met behulp van een extra applicatie misschien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het enige wat je kan doen is tijdens het gamen Alt + TAB gebruiken om zo te switchen naar MSN.

Wat veel gamers doen is xFire gebruiken, dat kan je wél tegelijkertijd gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je met andere gamers wilt praten is een programma als Xfire een optie. of anders voicechats, maar msn gaat niet werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat je ook kunt doen is je msn geluid op maximum zetten. dan hoor je tijdens het gamen als het goed is dat geluidje als je een nieuw bericht hebt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je tegelijkertijd op msn wilt moet je eerst msn opstarten, dan start je de game op op full screen en wanneer je dan een berichtje krijgt druk je op de windows toets en dan krijg je de onderkant van je scherm te zien.