ik heb een iPod Touch , maar hij gaat sinds kort niet meer aan. als ik hem aan probeer te doen , komt de 'appel' wel, maar gaat dan weer uit! help?!?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Druk de lock- en de homeknop gedurende 5 seconden in. Laat hem een paar (stuk of 10) minuten liggen, en kijk of hij dan aanstaat. Zo niet, probeer hem dan op de gewone manier aan te zetten.
Lukt het nog steeds niet? Herhaal dit ritueel als z'n stekkertje in de computer zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ff opladen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De lock en home knop 10 seconden indrukken voor een harde herstart. Als dat niet werkt de software via Itunes opnieuw installeren en daarna de muziek er opnieuw op zetten. Ik heb dit probleem ook gehad op een touch 2 en alleen dit was wat hielp.
paulus811
13 jaar geleden
ik had dit ook, maar mijn batterij was gewoon zó leeg, dat het eerst een dag duurde om hem op te laden,
Heb je dit al eens geprobeerd?