via mijn ipod de pc besturen.

ik heb thuis een pc en die wil ik via mijn ipod besturen. maar ik mag niks van mijn ouders op de pc installeren :(.
( ze zitten op zelfde wifi netwerk )
is er iets waardoor ik met mijn ipod mijn pc kan besturen zonder installatie op de pc?
m.v.g. marijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee, je kan een PC nooit van buitenaf besturen zonder iets in te stellen op die PC.

Het makkelijkste is om teamviewer op de PC te installeren. Het is snel geïnstalleerd, en kan niets kwaad. Misschien dat je ouders dat wel goed vinden.
http://www.teamviewer.com/nl/index.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok bedankt.
Groetjes
NEE dat gaat ( helaas) niet lukken,omdat er op nog geen enkele iPod een infrarood zit. Je zult nu vast begrijpen,dat het eigenlijk wel kan,maar dan zul je toch echt een ir-remote moeten aanschaffen. Mischien mag je dat wél van jouw ouders.Verder bestaan e wel smartphones,maar die draaien me het O.S. Symbian incl. ingebouwde ir's !

Groet: Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je met iPod een iPhone bedoelt kun je met de app "Mobile Mouse" op je iPhone de pc besturen zonder iets op de pc te installeren.
Doe dit al tijden. Werkt prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier moet wel iets voor worden geinstalleerd op je PC.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat dacht ik ook.
Groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan me anders niet herinneren dat ik ooit iets heb geïnstalleerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mogelijk heeft het te maken met een "stick" in mijn pc voor draadloos toetsenbord.