Hoe kan je het beste je t.v en computer schermen schoonmaken?

is er een middeltje om het schoon te maken onze hulp heeft onze schermen met water gedaan nu krijgen wij ze niet meer schoon, je blijft de water vlekken heel erg zien HELP!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (9)

tja...
goeie vraag!
ik maak mijn computerscherm altijd schoon met een speciale spons en een spray. ik geloof dat ik die ooit bij de blokker had gekocht... maar die moet je echt halen want je ziet geen vlekje meer en hij laat geen strepen achter.
;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vezeldoekje met (een beetje) Glassex, doet wonderen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als glassex niet meer werkt. Probeer dan eens autoruitreiniger. Dat werkte bij mij perfect.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij action verkopen ze schoonmaakmiddeltje met doekje die prima werken. Geen streep of vlek te zien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje speeksel en mijn mouw van mijn vest werkt nog steeds het beste
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat schoonmaak spul hebben ze ook gewoon bij de lokale supermarkt tegenwoordig.
Gewoon een bus met van die doekjes kopen ja.
Hoef je niet helemaal voor naar de blokker ofzo hoor.
Staat als het goed is gewoon bij de huishoud spullen in de supermarkt.
Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met brillendoekjes schoonmaken zijn zacht krast niet en geen strepen meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijdje terug nog bij de mediamarkt gekocht .
Het is een spuitbusje van de hama .
En het is ervoor de lcd. led .en plasma schermen .
En er zit er ook nog een handig schoonmaak doekje erbij .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens het computerblad De Computer Is een vochtig fleece doekje met een flauw sopje nog altijd het beste .
Wel goed nadrogen
FRank