Bestaat er misschien een site die laat zien wanneer wie allemaal jarig is.. Bijvoorbeeld van mensen die beroemd zijn enzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ja, wikipedia is daarvoor de beste bron.
elke dag van het jaar heeft een pagina, met wie er jarig is, welke feestdag het evt. is, en nog meer informatie over die specifieke dag.
kijk bijvoorbeeld naar http://nl.wikipedia.org/wiki/28_maart
dan zie je wie er vandaag allemaal jarig is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Leuk om zulke info te lezen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Imdb toont jarige filmsterren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kun je wel zien, via teletekst, maar ook gewoon op bijvoorbeeld sbs6.nl

Toegevoegd na 43 seconden:
btw. Je bff geeft je antwoord (A)