Ik heb een trojan in mijn AVG quarantaine staan. Hoe haal ik hem daar en van mijn pc weg?

Ik heb een trojan in mijn AVG quarantaine staan. Daar staan de opties 'herstellen' en 'verwijderen' bij. Nu is mijn vraag; als je op verwijderen drukt, verwijdert hij hem dan hélemaal uit je pc of alleen uit de quarantaine map?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

In de meeste gevallen is (laten) verwijderen het beste ,echter niet altijd. Héél soms ,is het beter om het toch maar in quarantaine te laten staan. Bij verwijderen is de kans dan aanwezig,dat je een dll-bestand verwijdert van essentiële (hard)ware / standaardprogramma's. Geen idee of het U lukt om in de logfile deze gegevens op te zoeken.. Staat er dus zo'n bestand weggezet in quarantaine,laat het dan voor alle zekerheid staan.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Verwijderen, herstellen is terugzetten.