hardware veilig verwijderen

ik heb een samsung g3 station 2tb gekocht
nu heb ik hem gekoppeld aan mijn laptop
nu wil ik hem loskoppelen ik ga naar hardware veilig verwijderen en nu geeft hij een melding dat dat niet kan omdat er nog iets open staat maar er staat niets meer open ?????????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (6)

Rechts onderin naast tijd misschien ? :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar deze site http://www.filehippo.com/download_unlocker/download/c8013bdc9e4333f07c3a00e9830a64bb/
Download "unlocker"daarmee kan je alle bestanden die er nog aan vast zitten volgens windows, loskoppelen en alsnog veilig verwijderen :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als je in 'Deze computer' rechtermuisknop -> verwijderen doet? Krijg je dan dezelfde melding?

Zo ja kun je even voelen of er activiteit plaatsvindt binnen de schijf, ratelt die heel erg dan is die ergens mee bezig. Ratelt die totaal niet kan hem ook gewoon zijn dat Windows iets verkeerds doet, herstart je pc wellicht? Dan wordt die softwarematig geforceerd verwijdert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als niets anders werkt. sluit dan gewoon ja laptoip af, dan kun je hem sowieso loshalen... Dan weer herstarten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon loshalen, kan niet zoveel kwaad denk ik, ik gebruik het nooit in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste is,om in de Windows Verkenner(Windows >> E )
bij Extra>> Mapopties..bij Algemeen in het Navigatie-deelvenster ALLE MAPPEN WORDEN WEERGEGEVEN. Kortom je zet daar een groen vinkje vóór . Klaar.
Dit is sowieso wel handig,want als je die externe 1Tb er later weer aan vast koppelt,wordt het ook herkend ( anders niet )

Groet:Zoekertje