Wie weet hoe het kan dat mijn adobe flash player er meerdere keren per week uitvalt?

Hij blijft gewoon in de software lijst staan. Toch valt hij steeds weg zodat ik geen filmpjes meer kan kijken. Ik doe hem dan opnieuw downloaden en dan doet hij het weer een paar dagen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ga naar instellingen, vervolgens naar configuratiescherm, en dan naar programma`s en onderdelen. Klik daarop en je ziet op alphabetische volgorde in de rij "adobe flashplayer" staan. Verwijder dit programma, en instaleer het zelfde programma opnieuw. Dan zal het programma goed moeten werken.

Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet eerst de oude versie van Flash Player verwijderen, maar dat lukt vaak niet (of niet goed) via het Configuratiescherm. Er bestaat een speciale tool voor, die je hier vindt:
http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html
Na het deinstalleren je pc opnieuw opstarten en dan Flash Player opnieuw installeren:
http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
Pieter2011
13 jaar geleden
Pieter2011
13 jaar geleden
Hoop dat het probleem verholpen is! Een andere oplossing zou ik niet kunnen bedenken. Het enige wat je nog kunt proberen is een andere browser installeren en kijken of Flash Player dan wel goed werkt. Als je nu Internet Explorer hebt kun je b.v. Firefox of Chrome proberen. Je kunt ze gewoon allemaal op je pc zetten en naar keuze gebruiken. Maar hopelijk doet-ie het nu gewoon weer...
Pieter2011
13 jaar geleden
Sorry dat ik niet eerder reageer, maar ik kon wegens "werkzaamheden aan de site" niet inloggen. Raar hoor dat Flash Player het niet gewoon blijft doen, nadat je het opnieuw geïnstalleerd hebt. Ik heb er geen verklaring voor (en zou dus ook geen oplossing kunnen bedenken). En bedoel je dat FP bij Chrome ook niet (goed) werkt, omdat je het videoscherm niet over de hele pagina kan openen? (Of bedoelde je dat Chrome zelf het niet goed doet?).
Pieter2011
13 jaar geleden
Als je bij Chrome in het vierkantje rechtsboven klikt, zou-ie beeldvullend moeten zijn.
Explorer 8? Inmiddels is IE 9 alweer verschenen, dus je liep wel een beetje achter... Maar hopelijk blijft Flash Player het nu goed doen!
Pieter2011
13 jaar geleden
Hoi Natas,
Alleen als je pc op Vista of Windows 7 draait, kun je Explorer 9 installeren. Het is dus niet geschikt voor een besturingssysteem als XP.