Pc draadloos naar tv

Is het mogelijk om mijn pc draadloos op mijn HD tv aan te sluiten als de computer ongeveer 30 meter bij de tv vandaan staat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

het kan wel maar je kunt beter als je een wii hebt die er op aansluiten en daar internet op zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je engels kunt, maar kijk anders even op deze site: http://askbobrankin.com/wireless_pc_to_tv.html

Daar staat informatie over hoe je het kunt doen...

Je moet er waarschijnlijk wel wat geld voor neertellen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je betaalt er tussen de $126.95 en $199.95 voor en de maximum afstand die op de site staat is 300 voet, oftewel 10 meter.

Toegevoegd na 17 uur:
"oftewel 10 meter", moet 91,44 meter zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
300 voet is ongeveer 90 meter, geen 10 meter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt gelijk. 91,44 om precies te zijn.
Draadloos niet, maar als je bedoelt 'zonder kabel tussen pc en tv' dan is dat eenvoudig te doen d.m.v. een mediaplayer. De mediaplayer koppel je aan je netwerk en daarmee kun je bestanden (dus ook muziek een foto's) afspelen op je tv. De mediaplayer verbind je via hdmi met de tv.
paulus811
13 jaar geleden
Ik weet dat je met een playstation 3 films e.d. kunt streamen naar je tv. En er zijn ook andere oplossingen zie deze site: http://weblogs.nrc.nl/hebben/2010/02/06/streaming-video-kijken-op-tv-voor-beginners/ Dit artikel dateert uit Februari 2010 dus misschien zijn er na een jaar al meer vergelijkbare en goedkopere opties beschikbaar. Alleen over welke afstand het werkt heb ik nergens kunnen terugvinden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Van de pc naar de playstation streamen bedoelde ik die dan op zijn beurt staat aangesloten op de tv.