Kan je van een gewone pc een NAS server maken?

Zoja, hoe kan je dit dan doen? ik heb al een interne draadloze netwerkkaart dat ik zou gebruiken om te streamen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit kan met het programma free nas. Meer uitleg lijkt me al overbodig, op Computer idee word het idee uitgelegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja hoor, sluit de pc aan op het netwerk en deel een map waarvan je de bestanden vanaf een andere plek wilt benaderen.
Laat wel de pc continu aanstaan!