Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Powerpoint

Ik moet voor een powerpoint allemaal punten schijven. Als ik mijn diavoorstelling bekijk krijg ik alle punten in een keer te zien. Wat moet ik doen dat ik zin voor zin krijg als ik op de spatie druk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

kies het "aangepaste animatie" logo linksboven. selecteer vervolgens de eerste regel. druk vervolgens op "effect toevoegen" in het scherm rechts in beeld, en kies het gewenste effect. vervolgens de volgende regel en het effect. enzovoorts. zo kun je de regels één voor één laten binnenkomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt de zin selecteren en dan de opmaak wijzigen bij alinea: 1,5 regel afstand na.
Je kunt ook twee X een enter geven en dan de punt/bullet bij de eerste weghalen. Dan heb je ook een lege regel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet alle zinnen in een apart tekstvak en kies dan per vak hoe ze binnen komen in je powerpoint en in welke volgorde. Als je dan afspeelt en op spatie klikt verschijnen ze in de door jou gekozen volgorde op het scherm.
Xxxx suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke regel apart selecteren»rechtermuisknop»aangepaste animatie»kiezen en wanneer je het bekijkt komt elke regel met de gekozen animatie tevoorschijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding