Zolang de mail server bestaat, blijft in theorie je email adres geldig. Om te voorkomen dat de servers overbelast worden met oude data, worden periodiek inactieve email adressen verwijderd.

Uiteraard, mocht een mail provider niet meer bestaan (bv. wanadoo of orange) dan verdwijnen de email adressen ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ligt eraan welk e-mail adres... De meeste verlopen niet maar komen wel op "disabled" na een bepaalde periode inactief, kwijt is die dan niet maar je moet wel opnieuw activeren als het ware...

Sommige verlopen wel na langere inactieve periode die ben je dan wel kwijt. Bij een eigen domein van bv. 1 jaar moet je die dus verlengen anders is die kwijt / weg cq. verlopen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik mijn oude email adressen probeer dan geeft hij aan dat deze niet bestaan. Wat er dus op lijkt dat ze bij hotmail in dit geval na verloop van tijd gewist worden als je ze lange tijd niet gebruikt. Of dat met accounts bij andere providers ook het geval is weet ik niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat inderdaad om een hotmail adres van ong. 1 jaar oud. De persoon is niet anders te bereiken maar nu dus helemaal onbereikbaar geworden. In ieder geval bedankt voor je antwoord. Nu ga ik dus ook na 10 keer niet meer proberen, bedankt voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen dank :-)
Ik heb een account bij hotmail, maar een naamgenoot heeft deze eerder ook gehad en gebruikt als inlog bij een site. Ik krijg nog wel's reacties vanaf die site die zeker niet voor mij bedoeld zijn.
Bij het aanmaken is niet gemeld dat dit een eerder gebruikt adres is. Dus bij hotmail verloopt het blijkbaar en worden op een bepaald moment alle gegevens gewist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, dat bedoelde ik niet. Het komt van schoolbank, daar had diegene zich aangemeld met dat account (inlognaam is je emailadres bij schoolbank) Ik krijg meldingen dat oudklasgenoten zich aangemeld hebben, maar die zijn dan niet van mijn scholen.
Gmail hanteert een periode van inactiviteit van 3 maanden, daarna wordt het opgeheven.