omdat je waarschijnlijk met windows mediaspeler brand. deze zet de muziek om in een versie die geschikt is voor je normaale cd-speler. dit neemt veel ruimte in beslag en er past dan ook niet veel op.
als je je muziek rechtstreeks naar je speler kopieerd en dan brand dan gaat het wel. maar letop niet iedere speler ondersteund het MP3 formaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net zoals bij zovele andere dingen moesten er nu eenmaal
standaard afspraken gemaakt worden over hoe een CD precies in elkaar zit. Anders zou de situatie kunnen ontstaan dat een cd niet op elke speler is af te spelen

Buiten de fysieke formaten, zoals hoe groot de afmeting van een cd is. zijn er ook afspraken gemaakt met betrekking tot de data. Dit staat vastgelegd in het Red Book.

En daarin staat onder andere dat een CD maximaal 99 tracks mag bevatten.