Hoe zorg je dat andere administrators jou wachtwoord niet kunnen veranderen?

Ik heb nogal een vervelende huisgenoot die het leuk vind wanneer ik weg ben m'n wachtwoord van mijn account op onze computer te veranderen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat zij dit niet meer kan en gewoon administrator blijft (ik ook?)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Aan hem/haar vragen het niet meer te doen, doet hij of zij het weer, gewoon dreigen dat je zijn/haar vingers zal breken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit is niet mogelijk. Maak gewoon zijn account normale gebruiker. Dan heeft hij een koekje van eigen deeg en heb jij nergens meer last van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een wachtwoord in de BIOS instellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat dacht ik inderdaad zelf ook al maar dan kan die andere er toch niet meer op?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep, moet ze op jouw wachten. Net als dat jij op haar moet wachten totdat zij jouw wachtwoord geeft of veranderd.
je kunt haar vragen dit niet meer te doen.
Als je XP Pro hebt kun je haar power user maken zie de bron.