Ik heb op vipveiling.nl voor 50 eur biedingen gekocht maar dit wordt niet aangepast op mijn account. Wat kan ik doen? Is dit verloren geld?

Vipveiling beweert dat je kan bieden en het laagste unieke bod wint. Je krijgt 3 biedingen gratis.
Ik vond het een leuk idee en kocht voor 50 eur extra biedingen, betaling online via mijn bankrekening.
Maar de biedingen worden niet aangepast op mijn account, ook niet al heb ik al 4 keer gemaild met betalingsbewijs.

Heeft iemand ervaring met deze site en komt dit nog goed of hebben ze mij er gewoon ingeluisd en ben ik dit geld kwijt?

Kan ik dit geld recupereren of de site ergens aanklagen?

Toegevoegd na 2 uur:
Noot achteraf:

Cfr. mijn reactie op het eerste antwoord dat ik kreeg, kan ik melden dat mijn account toevallig werd aangepast een kwartiertje nadat ik hier gepost had.
Alles is dus toch in orde gekomen.

Dank je wel iedereen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

nou ik heb laatst voor 25 euro biedingen gekocht......en wat denk je...win ik een netbook!! en heb m inderdaad binnen korte termijn thuis gestuurd gekregen.dus oplichterij zal wel mee vallen,je moet alleen t juiste bod raden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel! Het valt bij mij dus ook wel mee.

Andere antwoorden (2)

vipveiling laat heel Nederland de laagste unieke prijs bieden voor allerhande zeer gewilde gadgets. De laagste unieke prijs. Dat kan dus 0,01 eurocent zijn voor een spiegelreflex digitale camera van Canon met een winkelwaarde van EUR 800,=. Nou, doe mij er voor die prijs ook maar een!

Maar ja, 1 cent wordt wel meer geboden, dus die wordt het niet. Elk bod kost 50 cent. Nergens staat of VIP zelf ook mee mag bieden.

VIP zal er dus wel voor zorgen dat de camera er niet binnen 1600 biedingen eruit gaat. Doe jij het unieke laagste bod, bieden zij het zelf ook. Weer geen camera! Shoot!

Dus ja, je denkt bij VIP voor weinig aan die camera komen, maar als je berekent hoeveel VIP aan biedingen binnen krijgt dan kan dat wel het honderdvoudige zijn. Dus voor eenieder die een camera binnensleept, zijn er duizenden teleurgestelden.

Echt, je maakt veel meer kans bij de postcodeloterij die in ieder geval nog een reeel deel van de omzet als prijzen uitreikt.

Dus of je die EUR 50,- nu nog terug krijgt als extra biedingen of niet maakt uiteindelijk niets uit, je had die camera of IPOD toch niet gewonnen. Ik zou liever geld terug hebben.

En volgens mij kun je bij de VIPveiling beter niet meer aankloppen. Pure geldklopperij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samenvatting: Geld was hij toch al kwijt, alleen nu zonder hoop om er nog mee te kunnen klooien op die website en nog even hoop te hebben om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je probleem is dat je wel kunt aantonen dat je geld hebt betaald, maar je kunt waarschijnlijk niet aantonen dat je het niet reeds hebt opgemaakt. Aantonen van jouw gelijk wordt dan lastig. Bij fatsoenlijke bedrijven zul je waarschijnlijk wel een luisterend oor vinden en support om de zaak te onderzoeken. Dat verwacht ik bij VIP niet. Er zullen bij VIP wel VEEL meer teleurgestelden zich melden, volgens mij hebben ze daar schijt aan. Dus ik acht de kans klein dat je je geld nog terug zult zien. Wel adviseer ik je te gaan voor restitutie en niet voor alsnog extra biedingen. Maar ik denk dat VIP nog minder bereid zal zijn geld terug te geven dan alsnog de extra biedingen toe te kennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dom is dit niet trouwens, duizenden gingen je voor en er zullen ook nog duizenden volgen. Een beetje hebberig zijn wij allen en voorspiegeling van VIP doet velen denken dat ze hier echt goud verkopen voor de prijs van lood. ach, het was maar 50 euro, ik wed dat er heel wat zijn die er meer in hebben gestopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zal wel toeval zijn zeker... Maar een kwartiertje nadat ik hier mijn vraag gepost heb, is er een antwoord gekomen van vipveiling.nl dat zij mijn account hebben aangepast. Dat vind ik toch wel fijn, zelfs al heeft het lang geduurd...
En ik heb zelfs nog 40 extra biedingen bijgekregen, dus ik mag achteraf gezien niet klagen... En ja, het is loterijgeld, maar je weet maar nooit hé!
Iemand moet winnen: nu ikke!
je lag gewoon nooit op de pc dingens kope