Er zijn tegenwoordig ook hd dockings, heb er zelf een van freecom

Toegevoegd na 2 minuten:
en dan moet je die uiteraard weer op pc of laptop aansluiten en dan kan je hem formateren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een flinke magneet er bij houden ? Dan ben je ook alles kwijt. (NIET DOEN HOOR !! Dan gaat-ie hartstikke dood).

Het formatteren echter moet echt wel in een PC gebeuren ; dan maak je hem als het ware weer ' klaar voor gebruik'.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je hoeft hem overigens niet per se helemaal in te bouwen, als hij maar op de een of andere manier goed met de PC verbonden is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt inderdaad ook een case kopen voor een externe harddisk en hem daar in zetten.
Vervolgens zul je hem toch met USB aan een PC of laptop moeten hangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, je zult de harde schijf wel aan de computer moeten koppelen. Maar als je bang bent dat er een virus op jou systeem gaat komen, dan kan jij je computer gaan opstarten in een veilige omgeving. Zelf gebruik ik een ander besturingssysteem zoals bijvoorbeeld MiniPE. Daarvan heb ik altijd een boot CD ROM liggen.