hoe kan ik het lettertype in mijn uitgaande email in windows mail blijvend wijzigen ?

Toegevoegd na 47 minuten:
BF bedankt voor het antwoord,maar ik heb geen "email-indeling" en derhalve geen "briefpapier en lettertypen"

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ga hiervoor bovenin in het menu naar Extra en klik dan op Opties. Er opent een nieuw scherm klik hierin op het tabblad opstellen.
Klik op de knop "Lettertype-instellingen..." achter E-mail.
Verander in dit venster het lettertype door de gewenste aan te klikken. Een voorbeeld van het lettertype zie je direct rechtsonder onder Voorbeeld. Andere mogelijkheden hier om de tekenstijl te wijzigen, de grootte van het lettertype en linksonder de kleur dat standaard zwart is. Klik daarna op OK en dan nogmaals op OK en bij het opstellen van een nieuw bericht heb je het nieuwe lettertype als standaard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tom wat ben ik blij met je antwoord .Zeer bedankt !
Het werkt super !

Andere antwoorden (1)

BlauweFee (336)

Ik neem aan dat je Outlook bedoelt?
Ga naar menu Extra > Opties > E-mail indeling en verander daar het lettertype bij Briefpapier en lettertypen.